Interim management
(Interim Management je dočasné (krátkodobé) působení manažera na předem dohodnutou dobu s pevně danými úkoly a cíli.)
Jak Vám pomůže Interim management
- Interim management = bleskové obsazení specializované pozice na přechodné obdobíPokud byste měli operativně shánět specialistu na přechodné období, bez zkušeností to může být až skoro nadlidský úkol. Máme know-how na to, jak obsadit při neplánovaném ukončení pracovního poměru, dlouhodobé nemoci, při navýšení kapacit výroby nebo při nových projektech vysoce specializované pozice. Když projekt skončí, spolupráce s "dočasným" zaměstnancem končí.
- Interim management šetří čas / penízeNejčastěji je tato služba využívána v automobilovém průmyslu, kde se dynamicky a rychle mění potřeby na specialisty ve firmě. Výběr a zaškolení nově nastupujícího specialisty může trvat i několik měsíců. A ten většinou u situací, kdy je potřeba "vytrhnout trn z paty" není. S námi jste danou pozici schopni obsadit s minimem stresu i během prvního týdne zahájení spolupráce.
- Rychle a efektivně zapojí odborníka do Vaší interní problematikyPo 3 - 12 měsících nebo po splnění všech úkolů a cílů spolupráce s dosazeným zaměstnancem končí. Za tu dobu se však stane platným členem Vašeho týmu. Při výběru specialisty pro nás hraje velkou roli právě i jeho osobnost.
A jak to funguje v praxi? Protože se v oboru pohybujeme skutečně dlouho, máme databázi takzvaných Interim manažerů. Ti jsou velmi pružní a připravení naskočit do rozjetého projektu. Většinou to jsou ti nejlepší z nejlepších - uvědomují si, co firmě dokážou svými znalostmi, efektivitou a schopností rychle se adaptovat přinést. To, že "pendlují" mezi několika projekty a nemají takovou tu zaměstnaneckou jistotu, jim nevadí. Ví, že pro ně práce vždy bude.
Celkově nás myšlenka Interim managementu uchvátila - je jasné, že se celá firma na těchto externistech postavit nedá. Ale v praxi se ukazuje tato cesta jako nejlepší možná. Pokud tedy nechcete ztrácet čas a peníze. 🙂
Pokud Vám v budoucnu vypadne klíčový člen týmu, nezoufejte - už víte, kam se obrátit pro rychlou pomoc.
Výhody spolupráce
Rychlost
Zahájení spolupráce do maximálně jednoho týdne od zadání. Bez zbytečných prodlev a čekacích lhůt.
Odbornost
Jsme odborníci a specialisté na personální a organizační poradenství, v našich řadách jsou zkušení Interim manažeři.
Časová flexibilita projektu
Při zahájení projektu je stanovena doba trvání projektu, kterou lze v průběhu jejího trvání flexibilně měnit.
Focus na rychlé dosažení cíle
Na samém začátku projektu jsou stanoveny základní cíle, na jejichž splnění interim manažer od zahájení projektu intenzivně pracuje. Jsou v podstatě základním motivem spolupráce.